czwartek, 23 maja 2013

Darkest Dream | tvd |

   
     Witajcie, drodzy czytelnicy! :D (chyba trochę za oficjalnie to zabrzmiało ^^). niestety to nie jest 17 rozdział, ale mam dla was zarówno złe jak i dobre wieści!

     To może najpierw te złe.. Otóż rozdział nie pojawił się jutro, tak jak to zawsze w piątki bywa. Nie jest jeszcze dokończony, a mam mało czasu ostatnio. Chcę go dopracować i dopiero wtedy go dodam. Myślę, że będzie to w sobotę lub niedzielę. Po za tym chciałabym was poinformować o tym, że od teraz rozdziały będą prawdopodobnie wychodziły w czwartki (chciałabym, nwm czy czas na to pozwoli zawsze).

     Mam dla was wszystkich też niespodziankę. Ostatnio zauważyłam, że popularne zrobiły się zwiastuny opowiadań na youtube, wiec i ja chciałam stworzyć coś takiego. Myślę, że wyszło mi to całkiem okej, a nawet lepiej. Robiłam ten zwiastun przez dwa dni, ponieważ musiałam znaleźć odpowiednie sceny, potem je wyciąć i skleić razem. Strasznie dużo roboty było także z wycinaniem i obrabianiem dźwięków i muzyki, ale w końcu udało się po długich godzinach! Teraz i wy możecie podziwiać efekty!

     Zwiastun ma na celu przedstawić tak jakby fabułę mojego opowiadania. Jego główną część stanowi miłość, przyjaźń i jedność rodziny. Znajdziecie tam bohaterów głównych oraz pobocznych, między innymi: Elijah, Elenę, Klausa, Damona, Stefana, Caroline, Amandę oraz Rega, który już niedługo na stałe zagości w fabule. Jestem bardzo ciekawa, co myślicie o zwiastunie!



Jeśli macie konto na youtube to byłabym wdzięczna za łapkę w górę! :*
Bardzo proszę o wasze opinie dotyczące zwiastunu! :*


OGLĄDAJCIE W HD !!





Bardzo proszę o wasze opinie !!! :**



15 komentarzy:

  1. Wow!! No teraz to mnie zaskoczyłaś!! Świetne promo! Kocham je normalnie. Wygląda tak jakby serio był to zwiastun nowego docinka tvd!! :D Czekam na 17 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej, hej :D Powiem tak. Świetny montaż :D Znasz się na tym. Eliena (czy jakoś takoś xd) wymiata <3 Haha no i Stefek <3 No i chyba najbardziej jaram się Regiem *___* Klaroline Ahhhh! Pocałunek Elijah z Eleną to jedna z moich ulubionych scen w tvd. Szkoda, że nie ma rozdziału, ale mile mnie zaskoczyłaś. Sama zajmuje się tym dość (bardzo) często. Wiem ile pracy wkłada się w jeden filmik. Nawet taki, który trwa kilkadziesiąt sekund. Już dostajesz ode mnie łapsko na tak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji zapraszam do mnie na IX
    ---------
    - Wiesz, ja nadal nie trawię tego, że oni świecą. - Powiedział.
    - A ja Belli. Taka ciota jak Elena. - Spiorunował mnie wzrokiem.
    - Ahh, no bo Edzio trochę jak Stefek nie uważasz? - Parsknęłam śmiechem na to porównanie. Może i nienawidziliśmy się w pełni, ale poczucie humoru mieliśmy identyczne.
    ------------------------------------
    - Nazywam się Stefan, Stefan Salvatore.
    - Mirabella Mikelskon. - Odparłam beznamiętnie. Zauważyłam, że stoi jak wryty.
    - Mikelson?
    - O nie. Czyli, że znasz już moją kochaną rodzinkę. - Rzuciłam z ironią.
    - Nie tak tylko. Obiło mi się o uszy. Może masz ochotę na drugiego loda? - Zapytał wesoło.
    - W sumie, czemu nie? - Odrzekłam. Od zawszę byłam romantyczką, a to zaczęło się jak w bajce. Stefan... pomyślałam. Zdarzenie przyćmiło wtedy logiczne myślenie. Tego nazwiska nie wypowiada się od tak.
    -------------------------------------------------
    - Czy ty na pewno wiesz co chcesz zrobić? - Zapytałam przyjaciela.
    - Gdy chodzi o nią tracę głowę. - Odrzekł bardziej zagłębiając się w lektorze.
    - Elijah, ty jesteś tym jedynym inteligentnym w pełni pierwotnym! Myśl! - Krzyknęłam teatralnie, a on uśmiechnął się z ironią.
    - Może czas przekazać pałeczkę? Klaus był by przekonujący? - Zadrwił z brata.
    - Gdyby na co dzień chodził w garniturze Caroline by chyba hormony rozsadziło. A z resztą... ty w zwyczajnej koszulce?
    -------------------------------------------------
    Krwotok z nosa z każdą minutą stawał się silniejszy. Bez przerwy wypowiadałam czar. Płomienie świec były większe niż przy zwyczajnym zaklęciu. Cała posadzka wokół mnie zajęła się ogniem. Krzyczałam ile sił miałam w płucach. Moje oczy błysnęły światłem. Na całym ciele widniały żyły.
    --------------------------------------------------
    - Kim do diabła jesteś? - Wysyczał.
    - Widzę, że schniesz. - Odparłam.
    - Odpowiedz! - Krzyknął resztkami sił.
    - Twoim wybawieniem. - Rzuciłam.
    - Avalana? - Zapytał.
    - Ahh ile to już? Okrągły tysiąc nieprawdaż? - Podeszłam bliżej.
    --------------------------------------------------
    - Ahmn... Niech ci będzie.
    - Umowa stoi? - Wystawiłam rękę.
    - Stoi. - Uścisnął moją dłoń i uśmiechnął szatańsko. - Wiesz. Jesteś jeszcze gorsza niż Katherine.
    -----------------------------------------------
    - Nie kochana, urok został zdjęty. - Uśmiechnął się. - Pomogła mi pewna czarownica tylko za Chiny nie mogę przypomnieć sobie jaka. - Odparł.
    - Czyli to ty? - Zapytałam z nadzieją wyciągając rękę w jego stronę.
    - W stu procentach moja droga. - Chwycił moją dłoń. Po plecach przeleciał mnie przyjemny dreszcz. Uczucie ciepła, bezpieczeństwa.
    --------------------------------------------
    [katherine]
    - Co się tak gapicie? - Zapytałam zaspana. Kol, Elena, Camille i Elijah patrzyli na mnie ze zdziwieniem. Wtedy obejrzałam się do o koła i zrozumiałam o co im chodziło. Leżałam na śpiącym Damonie, który obejmował mnie w pasie. Zaczęłam się szarpać i krzyczeć. Ten obudził się i w odpowiednim dla wampira tempie znalazł się pod ścianą, a ja pod przeciwną.
    ----------------------------------------------
    - Nie, nic do niego nie czuję. - Rzuciłam rozwścieczona.
    - Udowodnij. - Wycedziła przez zęby.
    - A proszę cię bardzo. - Odparłam i przyciągnęłam Kol'a do siebie. Pocałowałam go z całej siły. Damon patrzył na tą sytuację zmieszany.
    - Widzisz. - Powiedziałam gdy skończyłam. - Jak bym całowała rybę.
    -----------------------------------------------
    - Pomyślmy... Naszą rodzinę spajały bankiety. Może wyprawimy taki. - Zaproponowała Mikelsonówna.
    - Mam lepszy plan. Pidżama-Party! - Uśmiechnęła się panna Forbes.
    - Yyy... nie?! - Krzyknęłyśmy równo s sobowtórem.
    - Może być całkiem zabawnie. - Do blondynek dołączyła Pierce'ówna.
    - I ty przeciw mnie? - Zakpiłam.
    - Dalej! Będzie miło! Pogramy w butelkę, poznamy nasze sekrety, zaprzyjaźnimy się. - Zachęcała pierwotna.
    - Może niekoniecznie sekrety. - Caroline oblała się rumieńcem.
    - To jest urok tej gry. - Katerina przygryzła wargę.
    ---------------------------------------
    Czekam na opinię ;D
    http://tvd-tylko-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz blog na mega wysokim poziomie, a ten zwiastun jest tego odzwierciedleniem :) Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju, niesamowity zwiastun! Przeczytałam wszystkie twoje rozdziały i sądzę, że jesteś jedną z najlepszych blogerem w tym kraju <3
    Zapraszam do mnie:

    http://zycie-wieczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zwiastun! W jakim programie go montowałaś? Uwielbiam Elejijah? Eliene? kurde haha :D Świetnie ci to wyszło! Czekam na nn i zapraszam do mnie
    http://tvd-moje-scenariusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno słowo - MEGA... Świetny zwiastun, naprawdę :) Już się nie mogę doczekać...

    PS : Zapraszam na www.klaus-caroline-tyler.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej
    Fajny ten zwiastun.
    :D
    Cóż by tu napisać... No ciekawie wyszło i po obejrzeniu tego od razu weszłabym na twojego bloga xD
    Pozdrawiam
    http://historiadamaris152.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zaczyna :) dobra robota czekam na powiadomienie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa, woow! Jesteś genialna<3 jak ty to zrobiłaś ? Ja nie jestem zbyt dobra w takich sprawach..Wow zazdroszczę, na serio wygląda jakby to była profeska ! GRATULACJE :*
    Czekam na NN i wpaaj do mnie na Klaro, bo jest NN! :)

    hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, zapraszam na pierwszy rozdział ;)

    darkest-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie lubiłam takich blogów, ale Twój zmienił moje zdanie. Piszesz w bardzo fajnym stylu, nie robisz błędów, a sam blog jest prowadzony na bardzo wysokim poziomie, proszę pisz dalej! +Gratuluje, bo zwiastun wyszedł Ci naprawdę dobrze :"D

    OdpowiedzUsuń
  13. hej kochana u mnie na blogu nowa notka :**
    mam nadzieje, że wpadniesz i zostawisz po sobie ślad :)
    http://caroline-and-klaus-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super filmik, podoba mi się :d Oglądałam go dwa razy! ;** Zapraszam na mojego bloga na którym miała miejsce premiera 13 rozdziału! Najdłuższego na moim blogu! ;)

    www.i-hate-this-feeling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej chciałam tylko powiedzieć że u mnie nn ;*
    http://historiadamaris152.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Główna
Rozdziały
Postacie
Polecam
Zapytaj!