poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wracam !


      Cześć wszystkim! Przepraszam was z całego serca za tak długa przerwę, ale to siła wyższa. Brak czasu bardzo się do tego przyczynił, ale przede wszystkim wena mi szwankowała. Obiecuję, że na dniach pojawi się nowy rozdział, może nie tak idealny jak bym chciała, ale postaram się skleić kilka zdań dla was :) O ile zagląda tutaj choć jeden czytelnik. Byłabym wdzięczna, gdyby każdy z was zostawił pod tą notką komentarz, wystarczy tylko jedno słowo, abym wiedziała, czy w ogóle jest sens publikować nadal.

Zapraszam na mojego aska, gdzie możecie zadawać mi najróżniejsze pytania. Dotyczące opowiadania lub czegokolwiek chcecie! :) (Nie pogardzę spamem ^^)



Pozdrawiam, całuję! 
Do napisana wkrótce!  :)

13 komentarzy:

  1. czekamy na nn ! :**

    zapraszam do mnie na nn ;pp
    http://claus-i-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytamy czytamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam twojego blog nie dawno. Pochłonęłam całość w jedną noc. Jest wspaniały. Pewnie ze będę czytać. Liczę że nn pojawi się szybko. Pozdrawiam i życzę dużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czytam i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy historii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam i z niecierpliwością czekam na rozdział. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy rozdział :3
    tvd-sickoflove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem i nie mogę się doczekać rozdziału powodzenia z weną trzymam kciuki :D :3. P.s to Ana ale coś mi się pichszaniło z kontem :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytam i czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, no ile można czekać ? :'<

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam ochotę Cię zabić. I mam ochotę dalej bo nie ma dalej żadnego rozdziału!. NIE MAM SIŁY JUŻ PROSIĆ :<
    U mnie dwie nowe notki, pod nominacjami znajdziesz rozdział :)
    Zapraszam !

    http://idontknowifyouknowwhoyouare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja też sobie tu z wami poczekam... :)

    OdpowiedzUsuń

Główna
Rozdziały
Postacie
Polecam
Zapytaj!