niedziela, 24 sierpnia 2014

Piszemy, nie piszemy?


   Witajcie kochani po tak długim czasie. Minęło już prawie pół roku od ostatniego rozdziału. Wiem, że to dużo czasu, ale ja cały czas podglądałam tego bloga i okazuje się, że statystyka się nie zmniejsza. Cały czas wchodzicie na Darkest Dream i czytacie, bądź tylko majaczycie po kątach. Niestety nie mam dla was rozdziału. Nie wiem, czy jest sens, abym cokolwiek tutaj jeszcze pisała, choć myślę, że jakieś pomysły się by znalazły.
   To jest chyba swego rodzaju pożegnanie. Blog przetrwał rok czasu i myślę, że to i tak dość długo, jeśli porównać moje inne opowiadania na blogach, których teraz już nikt nie pamięta... Jednak to wszystko zależy od czytelników. Mam do was pytanie. Czy chcecie, aby powstało te kilka rozdziałów, aż do epilogu? Jeśli takie jest wasze życzenie, to postaram się je wypełnić. Dajcie mi szybko odpowiedzi w komentarzach. 

PS. Dla wszystkich zainteresowanych moją twórczością, daję projekt okładki książki, która właśnie jest w strefie przygotowań. Może z czasem zobaczycie ją na półkach księgarni :)

przód i tył:
 

17 komentarzy:

  1. Jestam za tym byś napisała rozdzialy aż do epilogu!!! Szkoda że już kończysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może być też tak, że przyjdą mi nowe pomysły i jeszcze trochę pociągnę akcję, ale już niestety przewiduję rychły koniec tego opo. Przeszłam już kilka miesięcy temu na "wyższy" poziom pisania autorskiego i konkursowego, więc raczej nie będę powracać do ff :)

      Usuń
    2. Wchodzę sobie i takie wielkie "Przepraszam bardzo, ale WHAT?". Od razu zrobiło mi się smutno, no ale cóż. Ja z wielką chęcią przeczytałabym jeszcze trochę rozdziałów tego opowiadania, bo nie powiem całkiem sporo masz już tych rozdziałów, a historia dość ciekawa. Mam nadzieję że kiedyś pokażesz nam jakieś opowiadania lub cokolwiek co zostało napisane przez ciebie, by moglibyśmy przeczytać. Gratuluję wyższego poziomu. Mam nadzieję że kiedyś zostaniesz słynną pisarką. Trzymam kciuki! :*

      Usuń
    3. Dzięki za te kilka słów. Ważne to dla mnie :) Dzięki też za każde wejście i za każdy Twój komentarz. To moje największe marzenie wydać książkę, którą teraz przygotowuję :)

      Usuń
    4. Wybacz że za wracam głowę, ale nie mogę zobaczyć tej okładki na książkę :c

      Usuń
    5. Jestem oczarowana okładką jak i pomysłem! Napewno gdybym mogła kupić książkę twojego autorstwa napewno to bym zrobiła!
      Czekam z niecierpliwością!

      Usuń
  2. Tak, dodaj te rozdziały. Każda historia powinna mieć swoje zakończenie. Szkoda że to już koniec. Liczyłam że poczytam dalsze części tej wspaniałej historii. Piszesz świetnie, mam nadzieje że kiedyś wrócisz do nas z czymś nowym! Pozdrawiam cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie tu wchodziłam i patrzyłam czy nie ma może nowego rozdziału. Naprawdę świetnie piszesz. Nie mogę się oderwać kiedy czytam twoje opowiadania. Mam nadzieję , że spróbujesz napisać jeszcze kilka rozdziałów i zakończyć to historię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam nie usuwaj tego bloga czytam go od początku i jeśli go usuniesz moje życie nie będzie miało sensu.Kocham to opowiadanie i mam nadzieję że będziesz pisać dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunąć, to na pewno go nie usunę :D Opowiadanie po prostu dojdzie do końca i tak już zostanie w blogoswerze :) Nie martwcie, się, zawsze będzie można do niego wrócić :)

      Nielivka.

      Usuń
  5. Cześć, mam pytanie. Czy mogłabyś podać mi swojego e-maila :) chciałam się tobie o coś zapytać ;)
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Spoko, nie ma sprawy - nielivka33@op.pl
      Ale częściej zaglądam na gadu - 9012984 :)

      Nielivka.

      Usuń
  6. Pisz dalej proszę . Mam nadzieję,że Elijah i Elena będą razem. Kocham tę parę

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz,bo jak nie będziesz tu nic dodawała to nikt już nie będzie tutaj zaglądał

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, proszę :) Wciąż jestem totalnie zakochana w ty opowiadaniu, chociaż Pamiętników nie oglądałam od wieków. Każda historia powinna mieć swoje zakończenie, a jeżeli jesteś w stanie wykrzesać z siebie chociaż odrobinę weny, to wszyscy z pewnością bardzo chcielibyśmy przeczytać ^^
    Muszę przyznać, że wiele w moim życiu zmieniło się, od kiedy pierwszy raz weszłam na twojego bloga, ale powiem Ci, że darzę to twoje opowiadanie naprawdę wielkim sentymentem - nie dość, że było to pierwsze fanfiction o TVD z prawdziwego zdarzenia, jakie kiedykolwiek przeczytałam, to w dodatku sprawiłaś, że totalnie zakochałam się Elejah i zaczęłam wyczekiwać ich w odcinkach tak strasznie, że w pewnym momencie straciłam tą swoją miłość do Steleny.
    A jeśli chodzi o książkę - tak, tak bardzo chcę ją zobaczyć na sklepowych półkach! Z całą pewnością się za nią wtedy zabiorę :) Przyznam, że ja sama mam takie marzenie i chciałabym coś swojego też wydać (wersja in progress), dlatego trzymam kciuki, żeby Ci się udało!
    Pozdrawiam i oczywiście życzę weny. Trzymaj się ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Nawet nie masz pojęcia, jak miło słyszeć takie słowa od fanki! Postaram się z całych sił, by skrobnąć jeszcze te kilka słów do końca. Zabiorę się za to jak tylko znajdę chwilę czasu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Błagam dokończ swoje opowiadanie, ponieważ jest świetna a poza tym nie możesz przerwać w środku akcji!!! Błagam kontynuuj pisanie��

    OdpowiedzUsuń

Główna
Rozdziały
Postacie
Polecam
Zapytaj!